Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Regulamin forum Zielonozakręceni.pl

Regulamin forum Zielonozakręceni.pl 2016/06/16 23:44 #5010

  • Poll
  • Poll Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Czciciel gwiazd i mądrości, miłośnik ogrodów...
  • Posty: 26968
  • Otrzymane podziękowania: 72912
.
Nasze forum stworzyliśmy dla wszystkich Zielonozakręconych , którzy kochają rośliny, ogrody i szeroko pojętą przyrodę. Ma służyć prezentacji naszych pasji , wzajemnemu inspirowaniu się w przyjaznej atmosferze , którą sami musimy zapewnić sobie i innym.

Zapraszamy do naszego grona każdą osobę , bez względu na przekonania religijne, polityczne, orientacje i poglądy, ale pamiętajmy, iż na forum nie ewangelizujemy , nie forsujemy swoich sympatii politycznych - dla dyskusji na te tematy stworzono inne portale i fora .

Życzymy miłego pobytu na Zielonozakręconych.pl
Pozdrawiamy - Ekipa Forum



Podstawowe Zasady

1. Użytkownik rejestrując się na FORUM i stronie forumowej na Facebooku Zielonozakreceni.pl ma obowiązek zapoznania się z niniejszym REGULAMINEM, zaakceptowania go i przestrzegania jego postanowień. Z chwilą rejestracji na FORUM Użytkownik, zgodnie z zapisami REGULAMINU, przyjmuje na siebie wszelkie ewentualne konsekwencje wynikające z jego łamania.

2. Użytkownik zamieszczając na FORUM dowolne materiały (np. zdjęcia, przepisy, komentarze, opinie itp.) oświadcza, że przysługują mu do nich autorskie prawa majątkowe, które nie są przy tym ograniczone na rzecz osób trzecich oraz, że ich publikacja na FORUM i Stronie forumowej na Facebooku nie narusza jakichkolwiek praw osób trzecich lub obowiązujących przepisów prawa.

3. Publikując treści na FORUM Zielonozakręceni.pl, Użytkownik wyraża zgodę na ich wykorzystanie i publikację na FORUM i Stronie forumowej na Facebooku

4. Użytkownik zobowiązuje się, że w momencie wystąpienia z roszczeniami w stosunku do FORUM Zielonozakręceni.pl przez osoby trzecie z tytułu naruszenia ich praw przez Użytkownika, przejmuje On na siebie w całości konsekwencje ewentualnego postępowania sądowego i jego następstw.

5. Każdy Użytkownik ma prawo zgłosić moderatorowi lub administratorowi FORUM zachowania przez niego uznane za nieodpowiednie lub łamiące regulamin FORUM.

6. Podstawowym obowiązkiem każdego użytkownika FORUM jest przestrzeganie zasad dobrego smaku i kulturalnych zachowań wobec innych użytkowników FORUM. Niestosowne, roszczeniowe bądź nieetyczne zachowanie w stosunku do użytkowników Forum, skutkować będzie przyznaniem ostrzeżenia lub blokadą konta na Forum.

7. Nie krytykuj i nie podważaj autorytetu oraz decyzji moderatorów/administratora w kwestiach REGULAMINU. W razie jakichkolwiek wątpliwości po prostu skontaktuj się z moderatorem/administratorem poprzez mechanizm Prywatnych Wiadomości PW.

8. Administrator i moderatorzy FORUM nie ponoszą odpowiedzialności za treści umieszczane na FORUM przez Użytkowników. Użytkownik ma prawo do modyfikowania treści swoich postów.

9. Każdy użytkownik ma prawo do jednego konta (nick) na Forum. Używanie jednocześnie dwóch nicków jest zabronione i grozi usunięciem obydwu. Założenie nowego konta (nicka) jest dozwolone tylko w przypadku rezygnacji z poprzedniego i za zgodą Administratora. Konta użytkowników nieaktywne (na które nie dokonano logowania dłużej niż 6 miesięcy) będą usuwane.

10. Administrator oraz moderatorzy FORUM zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmian w REGULAMINIE. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na FORUM.

11. Forum jest miejscem dyskusji – nie kłótni, czy potyczek słownych. Staraj się ich nie prowokować, a jeśli już się pojawią – nie wdawać się w nie.

12. Moderatorzy przydzieleni są do konkretnych działów, zajmują się ich prowadzeniem, kontrolują ich zawartość.
Mają prawo:

- usuwać posty i topiki (do Archiwum)
- edytować (moderować) posty
- łączyć, dzielić oraz przenosić i zamykać wątki
- zwracać uwagę użytkownikowi na niewłaściwe zachowanie
- usuwać z postów treści obraźliwe, niecenzuralne lub niezgodne z prawem
- poinformować Administratora forum o rażącym lub nagminnym naruszaniu regulaminu, netykiety lub prawa.

Zasady tworzenia nowych wątków i postów

1. Na FORUM obowiązuje zakaz używania obraźliwych słów, złośliwości w stosunku do innych Użytkowników, grup i społeczności rasowych, wyznaniowych czy instytucji. Ludzie spotykają się na FORUM by rozmawiać, a nie obrażać, więc niekulturalne oraz nagminnie niepoprawne wypowiadanie się pod adresem innych Użytkowników FORUM nie będzie tolerowane.

2. Trzymaj się tematu dyskusji, w której uczestniczysz. Siła FORUM leży w tym, że można tu szybko odnaleźć cenne informacje i spotkać doświadczonych znajomych. Pisanie o rzeczach i sprawach spoza danego tematu dyskusji nie jest mile widziane, pamiętaj, że zawsze możesz założyć nowy temat dyskusji.

3. Zaleca się wykorzystanie opcji "Szukaj" (główne menu FORUM) przed stworzeniem wątku lub napisaniem postu z pytaniem, bowiem istnieje duże prawdopodobieństwo, że dany temat był już przedyskutowany na FORUM.

4. Staramy się pisać poprawną polszczyzną. Jeżeli zobaczysz błędy po umieszczeniu wiadomości na FORUM, użyj opcji "EDYTUJ", żeby je poprawić.

- Edycja postów możliwa jest w ciągu 2 godzin
- Jeśli zapomnisz o czymś napisać, nie musisz pisać nowego posta pod dodanym przed chwilą. Warto w tej sytuacji użyć opcji "EDYTUJ" dostępnej przy napisanym przez Ciebie poście na FORUM
- Dopuszcza się pisanie postów bez polskich znaków diakrytycznych
Posty zawierające rażące błędy ortograficzne lub napisane całkowicie niezrozumiale mogą być edytowane lub usuwane z FORUM według uznania przez Moderatora/Administratora FORUM.

5. Żadne nielegalne wpisy (np. dotyczące pornografii, narkotyków, anabolików, niedozwolonych leków, wątpliwych produktów, reklam nie skonsultowanych z Administratorem Forum itp.) nie będą tolerowane - ich treść zostanie zmieniona lub usunięta bez ostrzeżenia. Osoby zamieszczające wyżej wymienioną zawartość będą karane ostrzeżeniem lub blokadą na FORUM (tymczasową lub stałą). Dla firm uporczywie pozycjonujących inne firmy przez zamieszczanie linków ich stron , stosować będziemy zgłoszenia nękania forum do prokuratury .

5a/ Zamieszczanie linków do stron przez nowo zarejestrowanych użytkowników jest zabronione! linki takie mogą zamieszczać użytkownicy z co najmniej 20 postami merytorycznymi

5b/ nazwa użytkownika forum nie może być nazwą firmy, lub strony internetowej

6. Nie pisz też WIELKIMI LITERAMI " traktowane jest to bowiem jako krzyk. Na forum rozmawiamy, nie krzyczymy;

7. Cytując , staraj się zostawić tylko fragment do którego się odnosisz. Nie cytuj niepotrzebnie całych postów, staraj się aby wątki były do czytania a nie do przewijania.

8. Przed publikacją zdjęć, zmniejsz odpowiednio ich rozmiar i wagę

9. Do pisania nie używaj koloru czerwonego i zielonego, zarezerwowane są dla Ekipy Forum

10. Tytuł nowego wątku powinien być skrótowym opisem jego zawartości, tak aby inni Użytkownicy łatwiej mogli skojarzyć, czy dany temat był już poruszany. Nie zakładamy tematów o tytułach, które nie dają żadnego pojęcia o treści wątku. Tematy takie mogą być blokowane lub usuwane bez uprzedzenia.

11. Nowe wątki należy zakładać w odpowiednich działach. Każdy z działów ma opis określający jego tematykę. Jeżeli nie masz pewności, który dział jest najodpowiedniejszy dla Twojego tematu, umieść go tam, gdzie według Ciebie pasuje najlepiej - jeśli będzie to konieczne zostanie przeniesiony przez moderatora do właściwego działu.

14. Na FORUM obowiązuje zakaz umieszczania reklam produktów o wątpliwym działaniu, reklam i linków obcych serwisów bez zgody Administratora. Osoby zamieszczające takie treści mogą być ukarane blokadą na FORUM (tymczasową lub stałą).

15. Wszystkim nam zależy na wysokim poziomie merytorycznym naszego forum dlatego też, starajmy się aby w szczególności merytoryczne działy roślinne zawierające wątki ujęte w naszych Ilustrowanych Spisach zwanych Bazami, stanowiły wizytówkę naszego forum. Pisząc w tych działach stosujmy się do poniższych zasad:

- nie offtopujmy
- nie postujmy jeśli nie mamy czegoś wartościowego do powiedzenia w temacie
- nie zamieszczamy cudzych tekstów i zdjęć
- nie podbijajmy sztucznie wątków
- posty nie na temat, nie wnoszące czegoś wartościowego do tematu, zawierające same emotikonki będą przenoszone do śmietnika
- dzieci do lat 16 proszone są o powstrzymanie się w pisaniu w powyższych działach, bądź 3 krotne zastanowienie się nim cokolwiek napiszą
- notoryczne nie stosowanie się do powyższych zaleceń skutkować będzie ostrzeżeniami, bądź fizyczną blokadą możliwości pisania w tych działach

Ograniczenia

1.Tematy lub posty niezgodne z REGULAMINEM będą przenoszone do Archiwum, bądź kasowane lub ich treść będzie modyfikowana przez moderatora/administratora FORUM.

2. Awatary, podpisy i inne pola pozostawione do dyspozycji Użytkownika również mogą być modyfikowane/blokowane, jeżeli będą zawierać niedozwolone treści, reklamy konkurencyjnych stron internetowych lub ich rozmiar będzie zmniejszał czytelność wpisów na Forum.

3. Każdy z zarejestrowanych użytkowników posiada limit trzech wykroczeń, naliczanych za łamanie zasad REGULAMINU. W przypadku regularnego upominania użytkownika przez moderatorów lub świadomego, wielokrotnego łamania reguł FORUM, postępowanie takie może zakończyć się czasowym lub stałym zablokowaniem, a w ostateczności usunięciem konta z FORUM.

4. Publikowanie w postach prywatnej poczty (np. PW lub maile) bez zgody autora jest traktowane jako ujawnianie cudzej korespondencji i skutkować będzie przyznaniem ostrzeżenia.

5. W przypadku regularnego złośliwego, prowokatorskiego lub niepoprawnego postępowania wobec innych forumowiczów, moderatorów lub administratorów, reguła trzech wykroczeń nie obowiązuje.

6/ Bezprawne kopiowanie zdjęć i wykorzystywanie ich bez zgody użytkowników Forum jest zabronione i będzie ścigane na drodze prawnej.
6a/ wstępna cena za każde skradzione zdjęcie, to na dzień 16.02.2020r, to 500 zł (słownie: pięćset złotych)

7/ Dozwolone jest prywatne negocjowanie osób zainteresowanych zakupem zdjęć z ich właścicielem .

.
Ostatnio zmieniany: 2023/03/30 10:19 przez Puszek.
Temat został zablokowany.
Za tę wiadomość podziękował(a): Daniela, edyta, aguniada, Efkaraj, VERA, Gosia

Regulamin forum Zielonozakręceni.pl 2016/09/29 20:53 #26652

  • Poll
  • Poll Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Czciciel gwiazd i mądrości, miłośnik ogrodów...
  • Posty: 26968
  • Otrzymane podziękowania: 72912
Niniejszym naniesiono poprawkę - dopełnienie regulaminu - pkt 5a i 5b
5a/ Zamieszczanie linków do stron przez nowo zarejestrowanych użytkowników jest zabronione! Linki takie mogą zamieszczać użytkownicy z co najmniej 20 postami merytorycznymi.

5b/ nazwa użytkownika forum nie może być nazwą firmy, lub strony internetowej

Wyjaśnienie:

Podpunkty te są uściśleniem punktu regulaminu mówiącego, iż na forum niedozwolone jest reklamowanie innych stron/firm bez wiedzy Administracji. Firmy pozycjonujące zakładają konta z nazwami i linkami do stron swoich klientów, tworząc z naszego forum słup ogłoszeniowy.
Ostatnio zmieniany: 2016/09/29 20:55 przez Poll.
Temat został zablokowany.
Za tę wiadomość podziękował(a): Siberia, Roma, Amarant, edyta, aguniada


--=reklama=--

 

Regulamin forum Zielonozakręceni.pl 2020/02/16 18:23 #190030

  • Poll
  • Poll Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Czciciel gwiazd i mądrości, miłośnik ogrodów...
  • Posty: 26968
  • Otrzymane podziękowania: 72912
Niniejszym, jako Administrator Forum Zielonozakręceni, dodaję do punktu 'Ograniczenia'"

6/ Bezprawne kopiowanie zdjęć i wykorzystywanie ich bez zgody użytkowników Forum jest zabronione i będzie ścigane na drodze prawnej.
6a/ wstępna cena za każde skradzione zdjęcie, to na dzień 16.02.2020r, to 500 zł (słownie: pięćset złotych)

7/ Dozwolone jest prywatne negocjowanie osób zainteresowanych zakupem zdjęć z ich właścicielem .

Administrator Forum
Poll
Pola B. Kijańska
Ostatnio zmieniany: 2020/02/16 18:27 przez Poll.
Temat został zablokowany.
Za tę wiadomość podziękował(a): Orszulka, Efkaraj
Moderatorzy: edulkot, beatazg
Czas generowania strony: 0.145 s.