To ja dodam tu ważną informację... zwłaszcza dla tych, którzy będą szukać tego rodka w ofertach szkółek czy centrów ogrodniczych
Otóż rzeczony 'Midnight Magic' zmienił nazwę i obecnie nazywa się...
'Pushy Purple'
Co więcej... nie jest to już zwykły rododendron... o nie... jako że postanowiono rozprowadzać go wyłącznie na podkładce INKARHO, jest to teraz
Ofkoz ma to związek z przejęciem praw do hodowli i dystrybucji tego rodka przez firmę INKARHO GmbH oraz wdrożeniem w życie kampanii reklamowej... takiej, co to się zowie...
kampanii, która firmie Heinje przyniosła w roku 2019 zwycięstwo w konkursie Taspo Award za najlepszą działalność marketingową.
HAPPYdendron® NA SZCZĘŚLIWE DNI!
Nie lubisz ponurych dni? - Zatem podaruj sobie HAPPYdendron®!
albo:
Słyszałeś, że opieka nad rododendronami to kawał ciężkiej pracy? Że potrzebują one specjalnej, kwaśnej gleby, odpowiedniej lokalizacji, nie wspominając już o dodatkowej pielęgnacji, aby mogły kwitnąć i rosnąć przez wiele lat. Zapomnij o tym! To przecież nie jest dla ludzi takich jak ty. Ludzi, którzy mają lepsze rzeczy do zrobienia albo też bardziej wrzucają na luz. Właśnie dla Was powstał HAPPYdendron®.
Jako że kampania została skierowana do ludzi młodych, to i wszystko okraszono stosownymi fotami
Ale starsze panie też mogą oko zawiesić
(wszystkie foty ze strony heinje.de)
A zatem...
WANT TO BE HAPPY? TAKE IT! MAKE IT!